mandag 30. september 2013

Ferdig!


Pjuh! Da var jeg ferdig med å male tre strøk på kontrastveggene i stua.
Dette har vært en effektiv malingshelg, for å si det mildt...


De grå kontrastveggene vi hadde var fine og jeg har fått mange positive kommentarer på fargevalget. Men jeg kjente jeg var sååå lei! 
Så det var utrolig deilig å få en helt hvit stue -smiler-




(Ser det er litt farge forskjeller på veggene på bildet. Godt det ikke er det i virkeligheten -blunk blunk- )


Mannen, som kom hjem fra fotballtur i dag, syntes også det ble fint. 
Han turte kanskje ikke si annet -Blunk blunk-
Så nå er vi fornøyde alle sammen!



Lille pusejenta vår, Punky, har sniket seg med på noen av bildene. 
Hadde ikke hjerte til å flytte på henne, der hun lå å sov.
Søte kattepusen vår -smiler-

* * *

Nyt kvelden og ha en fin uke!

Klemmer fra 
malemester´ n i
-Villa Oss-

5 kommentarer:

  1. Så fint det ble. Ikke lett å få øye på pusen, men etter å ha studert nøye fant jeg den. D

    SvarSlett
  2. Nydelig det ble, å så fine puter du har, lille kattepus passet godt inn i interiøret den...;O)

    SvarSlett
  3. Du har det så grådig fint :D:D

    SvarSlett
  4. Noen ganger er det bare innmari godt med forandringer :) Syns det ble lyst og fint hos dere nå!

    Søteste pusen da *smelt*

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte du!

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint hjemme hos deg.....ja..det er vel noe med at hvitt er enkelt....og rent og fint.....
    fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!